Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

kunderna kommer aldrig älska ett företag förrän medarbetarna älskar det

by | Nov 27, 2016 | Artiklar | 0 comments

15156803_10154259499196799_8028669214001208507_o

Varför är detta så svårt att förstå för vissa arbetsgivare? Att förstå att det viktigaste som finns i företaget/organisationen är medarbetarna! När når vi dit?

Bilden är ursprungligen skapad av Simon Sinek som du kan följa här

Häromdagen lade jag upp denna bild i sociala media och fick lite mer tankar som jag vill skriva om.

  • Jag tror att alla människor som finns i organisationer/företag och särskilt dem som sitter högt/högst upp är lika rädda som alla andra.
  • Rädda för vad andra ska tycka om dem. Ändå, ja ändå, så fattar de ofta beslut som helt enkelt skapar en motsatt effekt. Att andra tycker mer illa om dem.
  • Som ett självskadelse-beteende de skapar för att straffa sig själva igen och samtidigt kunna vara kvar i offerkoftan och låta sina tankar bli sanna. Att ingen tycker om dem.

Eller?
Kan det verkligen vara så som företag och organisationer drivs idag?
Att det fortfarande finns människor som inte är medvetna om varför och hur de fattar de beslut som de gör?

Jag vill annat.
Jag vill till en tid där det är en självklarhet för en arbetsgivare att skapa fler medledare i organisationen/företaget.
Jag vill till en tid där de medledare som verkar verkligen ses som det stora värdet. Jag vet att vi alla då kommer att bli “omtyckta” av våra kunder och av varandra. 

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Snippets - The Lovers Podcast

11 säsonger
98 avsnitt
Välkommen att lyssna till oss!

Parcoaching

Längtar du efter att finna en ny stabil grund i din relation?
Är du redo att investera i din romantiska relation?

Lera

ClayPlay,
Handmade with love,
i positiv respektlöshet!
Välkommen till mina alster